Saturday 11 November 2017

Forex Trading Livssyklus Tredemølle


Lær Forex: Livssyklusen til en vinnende handel Artikkeloversikt: Denne artikkelen vil gå gjennom et enkelt oppsett på EURUSD, da det ble forvaltet mens handelen var i bevegelse i traderrsquos-favør. Denne artikkelen vil illustrere innsnevring, skalering og stoppe bevegelse for å skape riktig risiko i et tungt nyhetsmiljø (forrige uke). Handel kan være en vanskelig sport å mestre. Ikke bare markeder er uforutsigbare, men kan også, til tider, nesten virke som om menneskets natur jobbet direkte mot oss. Det vanlige råd til lsquolearn fra våre feilmeldinger kan ofte bidra til å utdanne oss til hva som IKKE skal gjøres, men hvordan skal vi noen gang lære hva vi vil ha, med mindre vi har noen solide eksempler på vellykkede ledede stillinger I DailyFX-egenskapene til suksessfulle tradersforskningsserier, Nummer en feil som FX Traders gjør, tar for stor tap når de har feil sammenlignet med de små seier de vanligvis gjør når de har rett. Denne ulikheten er så stor - at selv om handelsmenn kunne vinne i 70 tilfeller i noen sammenkoblinger, ville de likevel miste penger i gjennomsnitt. Gjennomsnittlig tap (i rødt) vs Gjennomsnittlig gevinst (i blått) Er dette fordi disse handlerne går inn i stillinger som er villige til å miste 2 dollar for hver 1 som de kanskje får Sannsynligvis ikke: Mer sannsynlig er det faktum at forhandlerne går inn i stillinger uten plan - istedenfor å stole på egne reaksjoner for å gjøre de beste valgene for dem. Så reagerer de. En posisjon beveger seg mot dem, og ofte vil de lsquohold på for litt lenger for å se om det kommer tilbake. Eller kanskje de prute: lsquo Hvis bare det beveger seg tilbake til å jevne, gjør Irsquoll det aldri igjen. handelen beveger seg faktisk for dem, de lukker ofte det av ekte raskt fryktelig for å gi tilbake det overskuddet til markedet. Det er ikke noe som er nødvendigvis feil med den ovenfor nevnte atferden. Itrsquos ganske vanlig menneskelig natur. Men disse typer handlinger kan være den verste fienden til de som ønsker å bli vellykkede handelsfolk. Dermed - utenfor handelsstrategien, er alt vi virkelig kan kontrollere, vår handelsstyring. Og dette er det som ofte skiller profesjonelle fra amatørhandlere. Det som følger nedenfor er en konto av en enkelt handel som ble ledet av en næringsdrivende når markedet virket for dem. Selvfølgelig vil ikke hver handel fungere lønnsomt, men når du handler defensivt i et forsøk på å unngå nummer én feil som FX Traders gjør. Målet er å maksimere gevinster, samtidig som de reduserer tapene. Jeg hadde tidligere tatt en kort posisjon i AUDUSD i den siste Weekrsquos Price Action Setups-artikkelen, på jakt etter pris til spenne etter å ha møtt motstand. Handelen virket først for meg, med overskudd på litt mer enn avstanden til mitt første stopp. Som er vanligvis bra for meg, da Irsquoll ofte flytter mitt stopp til Break-Even, ser på det som en lsquofree-handel, rsquo etter at min første risiko er fjernet fra stillingen. Men kort tid etter å ha flyttet 45 pips i pengene begynte noe å gå galt: Prisen begynte å bevege seg opp, og mot min posisjon. Det første jeg gjorde var å se på US-dollar, som selvfølgelig er en stor del av AUDUSD-valutaparet, og jeg la merke til at dollaren var ikke noe som sviktet så mye. Faktisk hadde US Dollar fortsatt å bevege seg høyere, som burde ha hatt min AUDUSD korte posisjon. Men det var ikke bra. Det var skadelig. Med mitt stopp på break-even. Jeg ble trøstet av det faktum at jeg i det minste ikke skulle miste på handelen. Men kort tid etter å ha flyttet 45 pips i pengene begynte noe å gå galt: Prisen begynte å bevege seg opp, og mot min posisjon. Jeg la også merke til at EURUSD beveget seg veldig raskt og eksponerte US Dollar Strength som jeg ønsket å være på siden av mye bedre enn AUDUSD-stillingen som jeg tidligere hadde gått inn for et par dager før. Motstand mot EURUSD med linje trukket på 1.3100 Laget med MarketscopeTrading Station II Og siden jeg ikke lenger hadde noen innledende risiko i AUDUSD-handelen med mitt stopp ved Break-Even, klarte jeg å utnytte den EURUSD-svakheten ved å utløse en kort posisjon. Mens dette doblet eksponeringen min i lange amerikanske dollarposisjoner, ble min første risiko fjernet fra AUDUSD-stillingen tillatt meg å omfordele pengene i EURUSD. Jeg utløste 12 av EURUSD-stillingen min kort etter at prisen hadde gått i motstand på 1.3100, som allerede hadde fungert som EURUSD-motstand. Denne typen prisaksjonsstøtte eller motstand kan være viktig for en næringsdrivende. Det viser ikke bare oss hvor markedet tidligere hadde reagert på pris, men det viser oss at handelsmenn som plasserer handler med faktiske penger, respekterte den prisen. Jeg ønsket å først teste posisjonen ved å legge inn halvparten av det totale partiet med forsiktighet for å opprettholde motstanden. Jeg satte stoppet mitt over det svinghøye, med et første risikonivå som var sammenlignbart med AUDUSD-stillingen jeg hadde plassert tidligere (litt mindre enn 40 pips). Litt senere på dagen, under den asiatiske sesjonen, la jeg andre halvdel av mitt parti med stoppet mitt til samme pris som den forrige EURUSD-oppføringen, da EURUSD hadde vist ytterligere respekt for 1.3100 og flyttet ned til 1.3050. Scaling-in som posisjonen beveger seg i fortjeneste Laget med MarketscopeTrading Station II Og så flyttet markedet for meg. Jeg didnrsquot må gjøre noe annet enn å la markedet gjøre sitt arbeid, og jeg bare observert, og bestemte meg når jeg ønsket å flytte mitt stopp for å bryte - selv på min EURUSD-posisjon. I mellomtiden flyttet min AUDUSD-posisjon mot meg og løp inn i mitt break-even stopp, noe som kan være frustrerende, men uunngåelig. Hadde mitt stopp ikke blitt flyttet til break even, ville prisen ha gått til min første stopp, noe som medførte tap på handel. I stedet var jeg AUDUSD uten gevinst eller tap, og jeg har en fin gevinstbygging i min EURUSD-posisjon. Når jeg hadde min første stoppavstand i handelen som en gevinst, ble stoppet flyttet til å bryte jevn igjen, se på EURUSD-stillingen som nå en lsquofree handelsrekvisisjon siden ingen av min risikokapital er lenger eksponert i handelen. Neste dag og det er en enda større gevinst i EURUSD, og ​​stoppet flyttes i pengene for å låse opp en del av den oppbyggede gevinsten. På denne måten, hvis paret spoler seg mot meg, Irsquom i hvert fall ut med noen form for fortjeneste for min innsats. På dette tidspunktet er gevinsten mer enn to ganger min opprinnelige risikobeløp, så jeg begynner å tegne en skala ut strategi, under antakelsen om at EURUSD-bevegelsen kanskje ikke varer for mye lenger, spesielt i en tung nyhetsuke med NFP på skifer for fredag ​​morgen. Jeg bestemmer meg for å fjerne posisjonen i kvartaler i et forsøk på å få så mange pips ut av dette trekket som mulig. Jeg flytter stoppet mitt dypere i pengene, låser opp enda mer av det oppbyggede overskuddet, og tar fortjeneste på 14 av partiet med gevinst på 110 pips (3 ganger min første stoppbeløp). Første skala ut av EURUSD posisjon, Stopp justert dypere i pengene Lagd med MarketscopeTrading Station II Etter hvert som paret flyttet videre i pengene for meg, tar jeg av en annen 14 av stillingen, denne gangen med en gevinst på 171 pips, og etterlater halvparten av den totale stillingen som gjenstår. Flyttet inn i NFP ble det gjort en tredje stoppjustering for å låse opp nesten 3 ganger min opprinnelige risikobeløp (en gevinst på 118 pips ble låst opp via stikkontakten). Jeg visste at NFP sannsynligvis ville generere betydelig volatilitet, og dette kunne absolutt utsette urealiserte gevinster i handelen. Men det kunne også gi et mye større trekk, så jeg ønsket å la handelskjøpet løpe siden jeg sto sjansen til å gjøre en betydelig mengde mer. Den første rush av NFP var gunstig for meg. Jeg var i stand til å fjerne 3. kvartal av stillingen etter en rask løp på ytterligere 10 pips for en total gevinst på 183 på 3. del av partiet. Og kort tid etter NFP, begynte prisen å løpe mot meg: helt til stoppet mitt på 111 pips fra min første oppgangspris. Second and Third Scale ut av EURUSD med Trailing Stop Utløses opprettet med MarketscopeTrading Station II Vil hver handel fungere som dette Absolutt ikke, men som handelsmann, er det ikke vår jobb å forutsi fremtidig hellip som er umulig. Trading handler ofte om risikostyring enn å gjette hvilket valutapar som kan gjøre det på en gitt dag. I mange tilfeller er handel risikostyring: Maksimere gevinster og minimere tap. --- Skrevet av James Stanley For å kontakte James Stanley, vennligst send e-post InstructorDailyFX. Du kan følge James på Twitter JStanleyFX. For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her. Vil du ha en tilpasset læreplan for å gå gjennom Trading Education Ta vår Trader IQ quiz og motta en full leksjon plan med mange gratis ressurser for å utvide ditt arsenal. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Livscyklusen for Markets Talking Points ndash Fremtiden er uforutsigbar, men analyse kan hjelpe handelsmenn med å få sannsynligheter i deres favør. Å tilpasse den aktuelle strategien med riktig markedsforhold kan hjelpe til med denne analysen. Nedenfor forklarer vi de tre primære forholdene og hvordan handelsmenn kan nærme seg hver. Som en stor del av USA blir pummeled med rekordbryter på snø, er det vanskelig å huske at våren er rett rundt hjørnet. Tepper av snø og ark av is blir erstattet av grønne skudd av gress og sangfugler, og ønsker en ny og bedre tid. Til de av dere som bor i et komfortabelt helårs klima, lurer på hvorfor noen kanskje vil sette opp med slik elendighet, vel det er fordi kulden på vinteren bare gjør varmen vår og sommer så mye bedre. lsquoItrsquos bare årstidene, rsquo som de sier. Det er bare en syklus et mønster som naturen har jobbet med så lenge folk har roamed denne jorden. De fleste levende ting har sykluser. Markeder har også sykluser. Og til handelsmannen som ønsker å tjene penger på markeder, er identifikasjonen av slike sykluser av største betydning. Fordi hvis vi bærer våre vinterjakker og hansker og skjerf i midten av sommeren ndash godt, vurderer vi sannsynligvis for en ganske ubehagelig tid. Og det samme gjelder for akkurat nå: Hvis jeg skulle gå ut i en sleeveløs t-skjorte, shorts og flip flops Irsquod sannsynligvis fange hypotermi og være i en veldig dårlig tid, for å si mildt. Itrsquos identifiserer disse syklusene og mønstrene som gjør at vi kan jobbe med dem. Itrsquos akkurat som Charles Darwin sa: ldquoItrsquos ikke den sterkeste, eller den smarteste av en art for å overleve. Det er de som ønsker å tilpasse seg. Hvis du vil overleve som handelsmann, må du lære å tilpasse seg. I denne artikkelen kommer du til å vise deg hvordan du gjør det. Syklusene til et marked De fleste markeder vil vise en av tre overordnede markedsforhold. Det gjør ikke noe om du analyserer et marked fundamentalt, eller teknisk, eller åndelig, eller ved å konsultere med stjernene: Prisene flytter i forskjellige typer mønstre. Men handelsmenn donrsquot vil bare identifisere disse mønstrene de vil bruke dem. Ved å identifisere disse mønstrene, eller lsquostatesrsquo av et marked, kan handelsmannen mer veltalende bestemme hvordan man skal handle i det aktuelle miljøet. De tre store markedsforholdene er trender, intervaller og breakouts som vist nedenfor. Livssyklusen til et marked som er opprettet med MarketscopeTrading Station II, utarbeidet av James Stanley. Disse forholdene eller tilstandene kjøres ofte igjen av grunnleggende eller nyheter (eller i tilfelle av noen områder, mangel på disse). Og når en forhandler identifiserer disse forholdene, kan de benytte den riktige strategien for å handle i det markedet. Trenden er Y vår venn Vi snakker om trender og trend-handel mye på DailyFX. Og det er grunn til det: Fremtiden er usikkert, og mens du identifiserer en markedstilstand, er det veldig bra, det kommer aldri til å jobbe 100, fordi ting i fremtiden endres. Ved å identifisere en trend og legge merke til en bias som har eksistert i markedet nylig, kan vi kanskje hoppe på det aktuelle temaet, slik at hvis det fortsetter, kan vi se noen lønnsomme handler. Men å handle om en trend er litt av en konfrontasjon. Se, det er ikke nok å bare si at lsquothe trenden er opp, så Irsquom skal bare kjøpe det. Nei, vi ønsker å gå inn i trender mer effektivt enn det. Så, hvis jeg ønsker å kjøpe en opp-trend, vil jeg virkelig gjøre det så billig som mulig, som er han forundret. Jeg vil kjøpe etter at prisen har gått ned. Når handelsfolk spekulerer i en trend, vil de se etter å bruke den gamle logikken som wersquove har blitt lært siden vi var alle småbarn: Kjøp lavt, og selg høyt. Men hva er lsquolowrsquo og hva er lsquohigh. rsquo Dette er relative vilkår som er verdiløse for handelsmannen som doesnrsquot vet hvordan de vil definere sine oppføringer. Vi tok tak i dette emnet i dybden i artikkelen Hvordan bygge og handle en trendstrategi. På bildet nedenfor, tatt fra artikkelen, viser vi deg hvordan handelsmenn kan se nærmere på en trendhandelsstrategi ved hjelp av prishandling. Trend Traders Ønsker å kjøpe lav, og selge høy pris handling kan være svært gunstig når handel i trender, men mange nyere handelsfolk kan ha problemer med å gripe den beste måten å benytte denne typen analyse i deres trend trading tilnærminger. Et annet alternativ er for handelsmenn å bruke enkle indikatorer for å definere trenden og gå inn i retning av denne trenden. Dette kan til og med bli tatt et skritt videre ved å bruke flere tidsrammeanalyser. Så for eksempel: En forhandler kan bruke 200-glidende gjennomsnittet på det daglige diagrammet. og hvis prisen er over det bevegelige gjennomsnittet, vil de kjøpe, mens prisen er under de ser etter å selge. De kan da gå ned til 4-timers diagrammet for å se etter MACD-signaler i retning av denne trenden. Så hvis trenden var oppe på det daglige diagrammet, vil handelsmannen se MACD som krysser opp og over signallinjen for en utløser til en lang posisjon. Når MACD krysser ned og under signallinjen, kan handelsmannen se ut for å gå ut av stillingen og kan se på å gå inn på et annet bullish MACD-kryss, forutsatt at trenden fortsatt er lsquouprsquo per det daglige diagrammet. Dessverre, trender donutsquot varer evig. Til slutt blir prisene så høyt, eller så lave at nye kjøpere eller selgere er nølende med å komme inn på markedet. Dette kan skape overbelastede eller lsquoback-og-forthrsquo typer markeder som kan være skremmende å spekulere i. Men det er to måter å nærme seg slike situasjonshellip i det første, kan handelsmannen se etter dette lsquoranginessrsquo å fortsette å se for å selge motstand, eller til kjøp støtte med forventning om at prisene vil flytte til den andre siden av serien. Vi så på ulike måter å gjøre dette i artikkelen, Hvordan handler vi. Enda en gang kan prisaksjonen være til stor hjelp, da det å merke seg at prisene har vært rekkevidde, er en nødvendighet for å kunne spekulere i denne typen tilstand i utgangspunktet. Nedenfor viser vi et bilde fra artikkelen Slik analyserer og handler du med prishandling som illustrerer hvor nøyaktig en forhandler kan se for å gjøre dette ved hjelp av pris og pris alene. Pris Handling Hjelper Traders Se Prisnivåer som har vært viktige Men intervaller, som trender, donrsquot varer evig. Når en rekkevidde blir brutt, kommer en ny markedstilstand til grunn. Breakouts er en av de vanskeligste markedsforholdene å mestre, da de medfølgende prisbevegelsene kan være volatile, voldelige og ekstremt dårlige hvis vi befinner oss på feil side av farten. Vi dekket hvordan handelsmenn kan nærme seg denne tilstanden i dybden i artikkelen, Trading t he Break. Men breakouts kommer fra områder. I mange tilfeller vil et nytt eller en slags grunnleggende sjåfør skape nok tilførsel eller etterspørsel i et marked, slik at det tidligere etablerte området bryter, og når det skjer, kan flyttingen være enorm. Breakouts kommer fra ranger, og fører til nye trender Problemet med breakouts er at det kan ta tre eller fire brudd på motstand for å faktisk ta farten. Så handelsmenn er vanligvis best anbefales å være enda mer aggressive i risikostyring av slike strategier som ser etter tre eller fire ganger den opprinnelige risikobeløpet når breakout lykkes. En endelig notat om livssyklusmarkeder er uforutsigbar, og det er de ulike livssyklusene de kan vise. Analyse er ganske enkelt en måte å prøve å få sannsynligheter på vår side, om enn bare en liten bit. Å legge merke til markedsforholdene og å benytte den riktige strategien er en nøkkelvariabel for å øke effektiviteten av denne analysen, men risikostyring er bindingsbindingen som gjør det mulig for langsiktig lønnsom handel. Mr. Jeremy Wagner dekker dette emnet i dybden i artikkelen Risiko versus Belønning, og hvis du vil bli mer komfortabel med det emnet, anbefaler jeg sterkt å klikke på DENNE LINKEN. - Skrevet av James Stanley James er tilgjengelig på Twitter JStanleyFX For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her. Vil du forbedre din FX-utdanning DailyFX har nylig lansert DailyFX University som er helt gratis for alle handelsmenn Wersquove nylig begynt å ta opp en rekke Forex-videoer på en rekke emner. Wersquod setter stor pris på eventuelle tilbakemeldinger eller innspill du kan tilby på disse Forex-videoene: Main Office 650 North Clay Street Memphis, Missouri 63555 Telefon (800) 748-7875 (660) 465-7225 Trafikkforsterker Faktura Kontakt Lana Norfleet Phone (641 ) 722-3008 Faks (660) 465-2626 Ta gjerne kontakt med Mark i tilfelle problemer med nettsiden. KMEM-FM, KUDV og Tri-Rivers Broadcasting er like mulige arbeidsgivere Få tilgang til KMEM-FM FCC Public Information File her. Gå til KUDV FCC Public Information File her. General Manager General Sales Manager: Mark Denney NyhetsdirektørProgrammeringsdirektør: Rick Fischer Sportsdirektør: Donnie Middleton Trafikk og Billing Manager: Lana Norfleet StaffPromotions Regissør: Dave Boden Administrativ Asst: Audrey Spray On Air Personlighet: Donna Craig Chief Engineer: Mark McVey KMEM SALGSDELVERSEN Utenfor Salg-Jimmye Kraus Inside Sales - Audrey Spray KMEM SPORTS DEPARTMENT Spill av spill på personligheter i luften OBITS Mandag 12NO Måned 20. februar 2017 (2 minutter 16 sekunder) KMEM LOKALE NYHETER Måned 20. februar 2017 (4 minutter 5 sekunder) OBITS Mandag 7:00 Måned 20. februar 2017 (2 minutter 7 sekunder) Auction Block Måned 20. februar 2017 (2 minutter 34 sekunder) KMEM NEWS 6 8 AM Måned 20. februar 2017 (2 minutter 16 sekunder) OBITS fredag ​​5 PM Fre 17 februar 2017 (4 minutter 3 sekunder) OBITS fredag ​​12NOON Fredag ​​17. februar 2017 (3 minutter 51 sekunder) OBITS fredag ​​07.mai fredag ​​17. februar 2017 (3 minutter 25 sekunder) OBITS torsdag 12.NOON 16. februar 2017 (2 minutter 0 sekunder) OBITS Torsdag 7:00 Torsdag 16. februar 2017 (2 minutter 8 sekunder) OBITS onsdag 12NO Ons 15. februar 2017 (2 minutter 50 sekunder) OBITS onsdag 7:00 ons 15. februar 2017 (4 minutter 18 sekunder) OBITS tirsdag klokken 17.00 tirsdag 14. februar 2017 4 minutter 13 sekunder) OBITS Tirsdag 12NO Tirsdag 14. februar 2017 (4 minutter 13 sekunder) OBITS Mandag kl. 17.00 Mandag kl. 13.00 Mandag kl. 13.00. Mandag kl. 13.00. 2017 (5 minutter 20 sekunder) OBITS lørdag kl 7:00 lørdag 11 februar 2017 (5 minutter 18 sekunder) OBITS torsdag klokken 17:00 den 9 februar 2017 (4 minutter 25 sekunder) OBITS onsdag klokken 5 februar ons 8. februar 2017 (2 minutter 38 sekunder) KMEM NEWS 01272017 Fri 27 januar 2017 (5 minutter 4 sekunder) Zelda Keith Mandag 23. januar 2017 (3 minutter 3 sekunder) Amy C. Jan 2017 storm Thu 5 januar 2017 (3 minutter 53 sekunder) Kokbestilling tirsdag 13. desember 2016 (1 minutt 0 sekunder) Lori FulkBazaar 2016 Thu Decemb (1 minutt 46 sekunder) 2016 FCC 100th Homecoming Onsdag 28. september 2016 (5 minutter 26 sekunder) Beau Becraft 1 Mandag 26. september 2016 (2 minutter 26 sekunder) Beau Becraft FULL INTERVIEW Fri 23. september 2016 (5 minutter 5 sekunder) KMEM FELLESSKAPSKALENDER Ons 21. september 2016 (2 minutter 18 sekunder) KMEM COUNTRY SHOWDOWN Tue 9. august 2016 (1 minutt 2 sekunder) Jobbmesse Rapporter 7 Torsdag 21. april 2016 (4 minutter 25 sekunder) Jobbmesse Rapporter 6 Torsdag 21. april 2016 (3 minutter 20 sekunder) Jobbmannsrapporter 5 Torsdag 21. april 2016 (2 minutter 26 sekunder) Jobbmannsrapporter 4 Torsdag 21. april 2016 (3 minutter 26 sekunder) Jobbmannsrapporter 3 Torsdag 21. april 2016 (2 minutter 27 sekunder) Jobbmesse Rapporter 2 Torsdag 21 april 2016 (2 minutter 36 sekunder) Jobbmesse Rapporter 1 Torsdag 21. april 2016 (1 minutt 51 sekunder) KMEM PROMO Høst 2016 Tue 15. november 2016 (1 minutt 1 sekunder) Raising The Bar Show Fri 3. mars 2017 (55 minutter 0 sekunder) General Store fredag ​​fredag ​​3. mars 2017 (54 minutter 30 sekunder ) Kaffepause Fredag ​​3. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) Generell butikk torsdag 2. mars 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause torsdag 2. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) Kaffepause onsdag ons 1. mars 2017 (30 minutter 0 sekunder) General Store Tirsdag Tirsdag 28. februar 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause Tirsdag 28. februar 2017 (30 minutter 0 sekunder) Generell butikk Mandag Mandag 27. februar 2017 (54 minutter 30 sekunder) Kaffepause Mandag Mandag 27. februar 2017 ( 30 minutter 0 sekunder) General Store onsdag ons 22. februar 2017 (54 minutter 30 sekunder)

No comments:

Post a Comment