Friday 10 November 2017

Forex 1 Min Chart Strategi


Day Trading System For Scalping 1 Minute Charts Avhengig av hvilken type daytrader du er, kan du (eller kanskje ikke) finne dette raske, høyrisiko trading systemet nyttig. Det står selvsagt at handel på et minuts diagram kun er levedyktig hvis du er i og ut av en stilling raskt. Å ta en strategi i denne tidsrammen betyr å ta en viss risiko. som bare kan bli negert ved å bruke en super solid stoploss og ta fortjeneste strategi. I løpet av de neste månedene vil jeg legge opp noen systemer som jeg har brukt, eller har lest om på forskjellige steder i løpet av min tid som handelsmann. Først opp er dette raske ett minuttet scalping system som kan brukes til trading aksjer, futures eller Forex. For å få det beste ut av et hvilket som helst minutt handelssystem, må du enten ha en handelskonto som gir deg direkte tilgang til markedet, eller megler med en rask utførelsesplattform og supertette spreads. Du slipper helt bort tiden din prøver å handle denne tidsrammen med et bredt spekter. Først ble diagrammet satt opp. Begrepet mindre er mer har aldri vært mer relevant når det ble brukt på et ett minutts scalping-system. For dette oppsettet er alt du trenger, standard Bollinger-band og et eksponensielt flytende gjennomsnitt på 100 år. For det første må du opprette en regel for å bestemme retning. Vår regel her bestemmes av 100 glidende gjennomsnitt. For et kjøpesignal må både det øvre Bollinger-bandet og det midtre glidende gjennomsnittet av Bollinger-bandet være over det 100 eksponensielle glidende gjennomsnittet. For et sterkere kjøpesignal bør alle tre av Bollinger-båndene være over 100 eksponensielle gjennomsnitt. For et salgssignal må både det nedre Bollinger-bandet og det midtre glidende gjennomsnittet av Bollinger-båndet være under 100 eksponentielle glidende gjennomsnitt. For et sterkere salgssignal bør alle tre av Bollinger-båndene være under 100 eksponensielle gjennomsnitt. Praksis gjør det perfekt Det er ting å se etter som vil bli veldig tydelig når du handler dette i sanntid selv. Pass på at du tester dette systemet på en demo-konto før du handler det for ekte, og sørg for at du får en følelse for når de beste handler kan komme. En av de tingene du kanskje vil se etter er å stramme Bollinger-båndene etter en endring i retning, ofte kommer et lite impulsivt trykk rett etterpå. Inngangssignalet Når du har funnet ut om prisen er i kjøp eller salgsmodus, vil du da se etter å inngå en handel. Dette systemet tar handler i retning av Bollinger-bandene i ekstremerne. Så for eksempel i diagrammet nedenfor, er kjøpsmodus etablert fordi både det øvre Bollinger-bandet og det midterste Bollinger-gjennomsnittet er over 100 eksponensielle glidende gjennomsnitt. Det du leter etter er et stearinlys for å lukke 8220up8221 over midten Bollinger-bånds gjennomsnitt. Det er viktig at dette er et stearinlys, hvis stearinlyset krysser middels gjennomsnitt, men lukkes som et stearinlys, må du ignorere dette og vente på et lys opp. Når en oppstearin er dannet, ser du etter at prisen går over det høyeste av dette stearinlyset. Ta en titt på eksemplet på dette diagrammet. Det første fremhevede området viser et stearinlysoppheng, som da beveger seg høyere på åpningen av det etterfølgende stearinlyset. Dette vil være hvor du går inn i handelen. Stoppløsningen din vil bli plassert på enten den laveste prisen, eller på det nedre Bollinger-bandet. Ive har vist denne inngangen og stoploss nivået med to små gule linjer. Dette er nå hvor øvelsen kommer inn i spill. For å holde risikoen din til et minimum, må du være rask og effektiv når du flytter din stoppeløsning opp under prisen. Det du leter etter er prisen å fortsette og nærme eller ta på det øvre Bollinger-bandet. Når den beveger seg mot det øvre Bollinger-bandet, må du flytte stoppløsningen til midten Bollinger-båndnivå. Dette vil fjerne mesteparten av risikoen fra handelen. Hvis handelen beveger seg skarpt, kan det være lurt å plassere stoploven på breakeven med en gang (faktisk inngangspunkt). Med praksis får du en følelse av det rette stedet for å sette stoppestedet ditt slik at handelens frihet til å bevege seg. Ofte etter at Bollinger-bandene har kontraktspris, bryter ut med et skarpt trekk. Hvis du er rask og får stopp for å bryte, kan du se for å avslutte denne handelen et sted mellom en eller to ganger risikoen (avstanden mellom inngangen og innledningsstoppet). Ideelt sett, hvis du risikerte 10 poeng vil du ta mellom 10 og 20 poeng fortjeneste fra en handel. Hvis flyttingen har vært skarpt, kan du prøve å låse inn noen fortjeneste, så ofte det kan gå raskt tilbake. Begynn å flytte stopplampen opp fra breakeven (eller fra midten Bollinger) og strek den under det lave av hvert lys som lukkes. Det neste fremhevede området på ovenstående diagram viser en salgshandel. Igjen ser du etter det nedre Bollinger-bandet og det midterste Bollinger-gjennomsnittet for å presse under 100 eksponentielle glidende gjennomsnitt. Deretter ser du etter et stearinlys som lukkes ned, og inngangen utløses når det lave lyset er ødelagt. Din stoppløp er plassert på enten den siste lille høye i prisen, eller i midten Bollinger-nivå, eller på ditt maksimum er du villig til å risikere på handelen. Husk at du vil holde risikoen så liten som mulig på disse handler for å gjøre dette arbeidet. Når prisen har gått ned mot å berøre det nederste Bollinger-bandet, må du få stoppet raskt til breakeven. Deretter begynner du å spore den ned for å låse i fortjenesten din, eller lukke handelen mellom en eller to ganger din risiko. Et annet fungerende eksempel I neste eksempel beveger begge Bollingers under 100 eksponensielle gjennomsnitt, så får du et nedlys som utløser en selgerhandel. Da prisen begynner å presse ned til det nedre Bollinger-bandet, får du stoppet raskt til breakeven-nivået. Hvis du er rask nok og har praktisert systemet, kan det hende du har lukket ut for ett flertall av risikoen din. I verste fall bør du ha blitt stoppet ut på breakeven. Retningen skifter da og begge Bollingers skyver over 100 eksponensielle gjennomsnitt, som bekrefter kjøpsmodus. Fremhevet på diagrammet er de første lysene som lukker 8220up8221 etter at Bollingers beveger seg over det 100 eksponensielle gjennomsnittet. Bryten av høyden av 8220up8221-lyset er oppføringen din. Fordi den siste lavt er ganske langt unna, vil jeg foreslå å plassere stoplosset mitt i midten av Bollinger-gjennomsnittet da prisen begynner å bryte i handelsretningen. Prisen beveger seg raskt mot det øvre Bollinger-bandet og på dette tidspunktet er det 1,5 ganger risikoen din. Her kan du enten lukke for en fortjeneste, eller spore stoppestedet ditt under det lave av hvert minutts lys til prisen reverserer og lukker handelen. Du kan få noen få poeng belønning å gjøre dette. Avanserte teknikker Du vil merke på diagrammet over denne prisen fortsatte etter den første handelen. Når du først lærer dette systemet, foreslår jeg at du bare tar den første handelen i en hvilken som helst ny retning. Når du blir mer oppmerksom på hvordan dette systemet oppfører seg, vil du kanskje bruke samme inngangs - og utgangsteknikker for å handle videre med utviklingen. Hvis det er et sterkt trekk og prisen ligger over midten Bollinger, kan alle følgeslag av de ytre Bollinger-bandene føre til et lønnsomt trekk som passer med din risiko. Jeg vil foreslå at du oppretter et diagram med indikatorene som vist. La den være åpen på skrivebordet ditt og følg ideen visuelt i noen dager. Selv uten å handle, kan du få en følelse av hvordan dette virker, og du vil se hvor mulighetene er når prisen berører ekstremene på Bollinger-bandene. Først da bør du begynne å handle dette på en demo-konto, og først etter at you8217ve har produsert noen uker med konsekvent fortjeneste i din demo, bør du være fristet til å prøve å handle dette for ekte. Det finnes verktøy tilgjengelig for enkelte meglerhandelsplattformer (for eksempel Interactive Brokers), som vil hjelpe til med å håndtere stoploss er og avslutte poeng for deg. Du kan sette dem opp for å fullføre oppgaver, for eksempel flytte stoploss 2 poeng, ved å klikke på programvaren en gang for å utføre handlingen. De kan også gå inn i en handel og automatisk sette en stopplås på ditt maksimale risikonivå samtidig. Verktøy som dette er uvurderlige når du handler med et slikt rasktflyttende system. Det gir deg mulighet til å fokusere på brosjyren og administrere den med ett klikk med musen. Hvis megleren ikke tillater tilkobling av tredjepartsverktøy, kan du også prøve programvare som uBot (Google it). Dette er programvare som registrerer eventuelle handlinger du gjør på din PC-nettleser og lagrer dem som skript. For eksempel kan du ha en oppstilling som plasserer en handel og din maksimale stoploss med ett klikk, så kan du ha en annen oppsett som flytter stoppposisjonen din med X mengder poeng hver gang du klikker, og en annen som lukker posisjonen din. Raske handelssystemer trenger en form for automatisering for å bidra til å håndtere stillinger. Jeg håper min forklaring på dette systemet er klart, noen spørsmål ikke vær redd for å spørre i kommentarene.1 Min Easy Forex Scalping Strategi Forex scalping doesn8217t trenger å være komplisert i det hele tatt. Jeg har utviklet en veldig enkel strategi med grunnleggende indikatorer som kan brukes til lavspread valutapar. Vennligst bruk den bare på 1 min trading diagrammer. Indikatorer: 12 eksponentielt glidende gjennomsnitt, 26 eksponensielt glidende gjennomsnitt, 55 enkelt glidende gjennomsnitt Tidslinje (r): 1 min diagrammer Handelssessioner: London-sesjon, US-sesjon Valutapar: Lavspread (EURUSD, USDJPY) USDJPY 1 Min diagram Eksempel 12 EMA krysser opp 26 EMA og 55 EMA nedenfra. Åpne kjøpsposisjon. Sett beskyttelsesstopp under den siste svingenivå. Avslutt handel for 9 til 15 pips fortjeneste. Amerikanske dollarJapanese Yen-diagram over viser oss et eksempel på kjøp og salg av handel. Begge handler ble stengt for 15 pips i den amerikanske handelssesjonen. At8217 er totalt 30 pips eller 300. Ikke dårlig for 5 timers handel. 12 EMA krysser ned 26 EMA og 55 EMA ovenfra. Åpne salgsposisjon. Sett beskyttelsesstopp over siste svinghøy. Avslutt handel for 9 til 15 pips. Profitt Relaterte innlegg: Last Forex Analyzer PRO gratis i dag Brand New Forex System Med Super nøyaktig og rask signaler genereringsteknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salgssignaler rett på diagrammet ditt med lasernøyaktighet og ALDRI REPARASERER OPP TIL 200 PIPS Hver dag Kjøp og selg Forex-signaler Avansert Daglig Avkjennings E-post Mobilvarselvarsler Ingen Repainting eller Lagging Vi respekterer alltid ditt privatliv på Dolphintrader. Forget sitte foran skjermen i flere timer Lag enkle penger konsekvent Legg inn en bestilling om et minutt og slå av PCen Gjenta prosessen igjen og igjen hver dag Lær hvordan handler fagpersoner Ingen følelser, ingen bekymringer. Diskiplinert handel vil bli svært lønnsomt. Den 1MinuteDaily-strategien fungerer bra i både trendende og vilt marked, og vi velger ofte markedstoppene og bunnene. Et typisk diagram med seks vinnende dager på rad: Imponerende backtesting-resultater Excel-ark med backtesting-resultater blir forklart og tilgjengelig for deg. Du kan kontrollere de historiske handlingene trinn for trinn og få tillit. Du kan være nysgjerrig på hvordan systemet ble utført etter at vi publiserte det. Og det er en stor overraskelse: uten oppdatering, justering eller endring i strategien, gir det positive og stabile live resultater. og ytelsen er enda bedre Alle forhandlere som kjøpte systemet for to år siden, gjorde et godt fortjeneste. Det som er viktig her, det er ikke et blackbox-system eller en mengde indikatorer. Vårt system er basert på at prisen danner en konsolidering hver natt på grunn av langsommere bevegelser. Det er ikke en Holy Grail som jobber 100, men oddsen vil fungere for deg - konsekvent. Ifølge den nye forskningen, fungerer vårt system med flere valutapar. Gratulerer til alle handelsmenn som har gjort fortjeneste Hva er en forward test Det er så mange quotperfectquot Forex systemer der ute. Mange handelsfolk prøver å følge et system som er overoptimert. Et overoptimalisert system fungerer perfekt på historiske data, men mislykkes på nye data. Den mest robuste og overbevisende testen er å vurdere resultatene etter en tid. Og det er det vi har gjort i denne oppdateringen. Jeg har handlet FULL tid i over et år. Jeg har virkelig prøvd alt. Kjøpt så mange EAer og webinars, etc. Så hva synes jeg om dette produktet Det er sjeldent, det fungerer faktisk Det virker konsekvent Det var ikke overhyped. Jeg finner teamet som kjører dette produktet for å være lydhør overfor spørsmål og gi hjelp når du spør. Igjen, høres så enkelt ut, men sjelden å finne i denne bransjen. Jeg gir privat coaching og anbefaler vanligvis student å holde seg borte fra produkter på markedet. DETTE produktet anbefaler jeg fullt ut. Skål til 1MinuteDaily-laget. Tim Morrow, Clovis, CA Jeg vil bare starte med å si en stor takk til Tim og Julie. Jeg har vært to år i Forex. Jeg handler 1MinuteDaily i seks måneder og fortsatt bli spent - jeg tjener virkelig penger. De enkleste pengene jeg noensinne har gjort. Jeg kan ikke tro at jeg har gjort det enkelt, mekanisk, stor selvtillit. Jeg liker det Justin, New York, USA Flott arbeid Jeg handler Forex fem år, de to siste årene var jeg rolig lønnsom. Min primære strategi var trend-følge med riktig pengestyring. Som en fulltidshandler tilbrakte jeg 8 timer om dagen og så på markedet hele tiden. Da jeg fant denne strategien, endret livet mitt dramatisk. Selv om jeg ikke bruker mer enn ett minutt pr. Dag foran handelsplattformen, tjener jeg enda mer penger i dag. SMART penger. Alex Fitz, Las Vegas Lei av så mange trading og ea strategier, har jeg gi en live prøve på denne og det er en overraskelse. Store og solide breakout-strategier. Utmerket støtte. Jeg er veldig glad. Jeg må si at dette produktet er legitimt og det fungerer. Det overgikk mine forventninger, og selv om jeg har tid til å handle hele dagen, liker jeg denne strategien fordi det virkelig tar følelsene ut av handel, noe som jeg finner utfordrende. Bare legg bestillingen din og gå bort. Imidlertid sjekker jeg det hele dagen for å flytte stopptapet oppe i pause selv når jeg er nær målet overskudd. Deres penger styringssystem er kraftig. Jeg bruker for å ignorere pengestyringsregler før jeg leser denne boken, har jeg blitt en mye bedre handelsmann på grunn av denne ekstra eBok, Money Management. Gi det et skudd, du vil ikke angre på det :) Flott system. Testet det for et par dager så bra ut, gikk live 50pips på første handel. Enkel å forstå, du kan bruke den daglig, lønnsom, tidseffektiv. Støtten er stor, de kom tilbake til meg om 24 timer. Jeg har handlet flere strategier tidligere. Dette er det beste. Jeg anbefaler på det sterkeste gi det en tur. gavin, london, england Ive ben bruker dette systemet om fire uker og tjente penger konsekvent. Jeg lagde meg noen modifikasjoner for å forhindre falske breakouts, og til slutt kan jeg si at jeg lager penger i Forex. Etter min mening er dette det beste systemet der ute (og tro meg, jeg har prøvd mange). Det er enkelt, lett å forstå, gir full mening, og det har gitt meg livet mitt (ikke stirrer på diagrammer hele dagen) og pengene mine. Takk dere for å utvikle et slikt, sunn fornuftssystem, det er også svært lønnsomt. C . Bell, South Carolina, USA Jeg kan ikke tro hvor fantastisk dette systemet er. Hvis jeg har tatt alle signalene, ville jeg ha vunnet 70-80 av tiden. Jeg har handlet denne live fra den tiden jeg kjøpte den, ca 1 måned siden og har vist noe overskudd. jeg vil virkelig takke utviklerne av systemet for systemet, guyz, gullgruven, jeg anbefaler det, det er utrolig, smiple og så lett å lære, mahmood serry, egypt Ive har brukt dette systemet på alle 3 par for 6 uker. Det har fungert bra. Jeg bruker bølgeindikatoren til å filtrere noen falske handler. Det har forhindret noen tap. Jeg beveger også mitt stoppfall opp i positivt territorium når handelen nærmer seg TP-nivået. Jeg lim ikke til datamaskinen. Jeg sjekker bare så ofte. Den teknikken reduserer virkelig scenariene for å få nesten til profitt og faller tilbake for tap. Det beste paret for meg så langt har vært GBPJPY. Støtten har vært veldig responsiv. Jeg får et svar tilbake veldig raskt. Fint system. Lett å lese og følge instruksjonene. Rett frem, ikke komplisert. Lett å bygge selvtillit med og enkel å bruke. Dette er et langsiktig verktøy i min handelsboks nå. Pam, Arizona, USA Jeg så anmeldelsen lagt ut på dette nettstedet og ga det en prøve. Jeg har vært trading systemet lever i 2 uker og tjent penger konsekvent. Systemet er enkelt å bruke, og jeg vil anbefale det. Mens systemet anbefaler deg å fokusere på 1 par om gangen, handler jeg noen ganger opptil 5 par om dagen. Materialet gir deg også en veiledning om trading money mangement teknikker som er flott for nye handelsmenn uavhengig av hva du handler. Steve Lane, Bluffton, SC Av alle programvarene jeg har sett, er 1 Minute Daily god måte å gjøre en stor forskjell i din handel. Grunnen til at jeg sier dette er fordi det ikke er et system med outrages løfter, men faktisk en måte å øke lønnsomme handler med liten eller ingen innsats, bokstavelig talt fra det øyeblikket du begynner å bruke det. Systemet tillater deg å handle med selvtillit og vite at du vil bli dekket av hvilken måte trenden går med inngangsprosesser, stopper tap og tar fortjeneste. Systemet tok meg bare fem minutter å installere og forstå. Det er så enkelt, selv et barn kan bruke det. Gi det en prøve, og du vil se fra den aller første dagen handelsfriheten har nå, og hvis det ikke gjør en forskjell i fortjenesten din, kan du enkelt be om dine strenger vedlagt full refusjon. Ken Faulkner, Jersey CI Jeg har kjøpt mange systemer på FPA inkludert blackdog, jeg handler live og får konsistent fortjeneste med denne, det er det beste langt, jeg vet ikke hvordan Mike fra Arizona kan rangere det så dårlig, og det gjør meg til at du tillater folk å rate systemer som ikke handler live, blackdog for eksempel, jeg er et forum medlem og jeg vet for et faktum at mange av anmeldelsene du viser er demo, ingen respektløshet beregnet til BD systemet ray monaghan, capetown Jeg vil gjerne Fortell 95 forex-tapere om 1Minute Daily System. Kom på alle, ikke kast bort hele tiden på jakt etter den hellige gral eller de SCAM ROB BOT haha. Prøv 1 Minute Daily, og du vil aldri igjen miste pengene dine. jeg er ikke en nybegynner. Jeg handler fra ca 10 år, og dette er den mest kompliserte og enkle metoden for å tjene penger hele tiden måned etter måned. Jeg kjøpte denne strategien for 2 uker siden. Det er veldig enkelt og til poenget. Håndboken er gjennomtenkt og kundeservice er veldig rask til å ta opp dine spørsmål. De har også gitt gode poeng som du kan bruke i din handel. Det er virkelig et veldig enkelt system som alle kan forstå, nye eller mer erfarne. Jeg bruker dette systemet med mine EAer, og resultatene er som de sa det ville være. Deres teori er lyd og godt gjennomtenkt. etter 6 måneder med handel dette systemet bor jeg må si det er fantastisk. For alle å se jeg har laget en blogg (slurpeeforex. blogspot) der jeg legger mine virkelige resultater med ekte penger. Jeg startet med 170 USD og nå er jeg opp til 1850 USD. Jeg gjorde litt forbedringer på dette systemet, og jeg risikerer også 10 per handel, som er for mye, men så snart jeg får kontoen min, reduserer jeg risikoen for å redusere volatiliteten. Jeg har allerede gjort en anmeldelse her, og det var positivt. Etter seks måneder gir jeg 5 stjerner igjen. Lett system for å lære, sette og gå som ikke trenger deg til å sitte hele dagen foran datamaskinen og veldig billig. Jeg kan bare anbefale det. Slurpee, Tsjekkia True Money Management er en må-les-kort e-bok for hver handelsmann som fortsatt ikke klarer å bruke en påvist strategi. Pengestyring er den viktigste oppgaven. Dette er den manglende lenken mellom utdannet næringsdrivende og lønnsom handel. Mer om denne bonusen. Etter betaling vil nettstedet be deg om å skrive inn MetaTrader kontonummer (bare nummer). For å forhindre piratkopiering på Internett lisensierer vi produktet til et bestemt MetaTrader-kontonummer. Du kan laste ned systemet for ytterligere demo eller live kontoer gratis når som helst senere. Du vil få produktet umiddelbart. Dette er en engangsbetaling for livet. Dette er en introduksjonspris. Det kan økes snart. Kopier TampJ Profit Club, 2008 - 2017, Alle Rettigheter Reservert.1 Minute IN OUT Forex Trading System Trading 1-minutters diagrammet krever ferdigheter å mestre. Eddie Clark, trener og handelsmann, har mestret handel i 1 minutt i Out Forex Trading System. Med Kung-Fu ferdigheter kan Clark vise deg hvordan du handler forex, analyser diagrammet og presenterer en strategi som du kun handler på 1-minutters diagrammet. Etter å ha opplevd en forex-handelsmann og mester trener Eddie Clark, skisserer han ikke bare oppsettene, men gir deg også målrettet fortjeneste umiddelbart etter oppføringen. Vellykkede handlere er en som er tålmodig, mange sa, men Clark vil vise deg hvordan du skal sitere utålmodig, og etter at du har lært ferdighetene i handel med 1-minutters diagrammet. Du vil ikke lenger vente og stirre på skjermen lenger timer etter timer. Hva er så bra med systemkvoten Studiene har vist at mange lønnsomme og erfarne handelsmenn tilbringer hele livet stille og tjene penger med en strategi. Denne strategien er deres brød-og-smør verktøy for konsekvent å tjene penger. Noen av de mest suksessfulle handelsmennene klarer å teste og bruke to strategier - en trend som følger strategi og varierende markedsforhold. Bare handelsmenn som har tid, ressurser og kompetanse til ikke bare å handle med lang tidsramme, men søker quotthrillsquot å handle 1 minutt diagrammet. Hvorfor dette systemet er bra fordi du ikke trenger å sitte i timevis foran datamaskinen for å overvåke handelen. Det er mange oppsett og oppføring på en dag som du vil søke å inngå handler som gir deg den høyeste muligheten i en enhver gitt handel. I dag skal vi vise deg hvordan du går inn, planlegger, sett inn fortjenestemålene dine. (Og selvfølgelig ditt stramme stoppfall også) Faktisk vil du kunne bruke disse testede og lønnsomme strategiene i din handel så snart du ønsker. quotEasy å få øye på og enkel å bruke strategyquot quotA Veldig kraftig indikator. sitat Det er indikatorer som slenger, men for å handle 1 minutt diagrammet, indikatorer som systemet bruker, er prediktive og når oppsettet utløses, må du bare legge inn bestillingen, sette stoppet (normalt et veldig stramt stopptap ) og ser frem til prisen å gå 2 ganger til 3 ganger risikoen og belønningstallene. Således er indikatoren gitt en kraftig, som jeg sier igjen, handler kun 1-minutters diagrammet. Sit Reduce False Signals. Quote Trading 1 minutt diagrammet - The Beauty

No comments:

Post a Comment